21 Οκτ 2010

Τι μου εξομολογήθηκε ο Στέφανος Φωτιάδης



Πριν από δύο ημέρες σε μια βραδινή μου έξοδο με έφερε αναπάντεχα στην ίδια ταβέρνα όπου έτρωγε ο Νομάρχης μας, Στέφανος Φωτιάδης, με μοναδική παρέα στενό του συνεργάτη. Φορούσε γκρι κουστούμι και χωρίς γραβάτα. Με χαιρέτησε εγκάρδια και μου πρότεινε να καθίσω. Μεταφέρω εδώ αυτούσια τα όσα είπαμε αναλαμβάνοντας την ευθύνη για τη δημοσιοποίηση την κουβέντας μας.

Ερ. Γεια σας κ. Νομάρχα. Πως είστε;

Απ. Πώς να είμαι κ. Τσέπελα, αγχωμένος και προβληματισμένος.

Ερ. Για ποιο πράγμα κ. Νομάρχα, αυτό το άγχος;

Απ. Πρώτον η κατάρτιση του συνδυασμού που ήταν πολύ δύσκολη και απ’ ότι είδες, μόλις 175 άτομα, οι διαρροές που δεν έχουν τελειωμό, το τελευταίο πάλι που μου συνέβη, αναφέρομαι στην αποχώρηση του Νίκου Αργυριάδη ήταν γροθιά στο στομάχι που πόνεσε πολύ.

Ερ. Αλήθεια σκεφτήκατε να τα εγκαταλείψετε;

Απ. Έκανα μεγάλο πολιτικό σφάλμα να κατέβω σαν υποψήφιος Δήμαρχος, αλλιώς τα περίμενα και αλλιώς τα βρήκα. Η Νομαρχία ήταν παιχνιδάκι και όμορφο μάλιστα. Δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά γιατί μπήκα στο χορό και συνεχίζω να χορεύω, δεν κάνω πίσω, και ότι ήθελε προκύψει, έπρεπε να ακούσω τη γυναίκα μου την Αγάπη που ήταν αντίθετη σε αυτή μου την επιλογή.

Ερ. Σας κατηγορούν ότι συμβιβαστήκατε με την διαπλοκή.

Απ. Δηλαδή τι έπρεπε να κάνω ρε Νίκο(επήλθε η οικειότητα).
Εσύ απέναντι μου, ο Σάκης δεν μπόρεσα να καταλάβω τη στάση που θα κρατήσει και ευτυχώς με στηρίζει ο Θεόδωρος. Καλά με την Τ.V.S ξέρεις καλύτερα από τον καθένα την σχέση μου. Και να σου πω και το άλλο; Βρες μου εσύ έναν πολιτικό που δεν συμβιβάστηκε με εκδότες και καναλάρχες. Η διαπλοκή υπάρχει από τότε που γίναμε ελεύθερο κράτος.

Ερ. Τι σκέφτεστε να κάνετε αν δεν κερδίσετε τον δήμο;

Απ. Θα πρέπει να ψάξω τρόπο να συνεχίσω να υπάρχω, γιατί το τελευταίο που θα ήθελα να ξαναγυρίσω είναι στα θρανία.

(Και εκείνη την ιερή στιγμή που είχε υψώσει το πιρούνι για να χτυπήσει το φιλετάκι… ξύπνησα).