30 Σεπ 2010

- Παραιτήθηκε ο...

- Παραιτήθηκε ο κ. Αποστόλου Χρήστος από την διεύθυνση του πολιτικού γραφείου του υποψηφίου Δημάρχου Θόδωρου Μηλίδη για καθαρά προσωπικούς λόγους. Δεν θα γίνει η αντικατάστασή του με άλλον. Αυτά για τις «κασσάνδρες».

- Ο φίλος μου ο Γούλης στον πρωινό καφέ, μου εξέφρασε τα παράπονά του λέγοντας μου: Ρε Νίκο, ούτε έναν από μας πρότεινες στον συνδυασμό του Μηλίδη και τι θα κάνουμε τώρα; Του απαντάω, Γούλη μου η πρωινή μας παρέα από μόνη της κάνει ένα συνδυασμό ολόκληρο. Τι Μηλίδης, Αγγελίδης, Φωτιάδης, Πανταζής μου λες!!!

- Και ύστερα ξέρεις έχω και κάποιες ευαισθησίες για κάποιους σας, όπως Σπύρος Μυσιρλής, Αντώνης Μπελογιάννης, Μπάμπης Ζελίδης, Δημήτρης Τσιλιακούδης, Νίκος Σολούγκας και να μην επεκταθώ στους άλλους.

- Νέες βόμβες ετοιμάζει ο Στάθης Πανταζής στο ψηφοδέλτιό του. Ατάραχος και ακλόνητος, βαδίζει προς την τελική ευθεία.

- «Ιακχε» πρέπει να έχεις καλύτερη πληροφόρηση. Το γραφείο τύπου του υποψ. Δημάρχου Θόδωρου Μηλίδη, ανέλαβε ο Ντάνης Τσέπελας και όχι ο Νίκος Τσέπελας, όπως ενημερώνεις.

-Πότε θα ρίξει τις μάσκες ο Θεόφιλος Λεονταρίδης και να πει ευθαρσώς την σχέση με την επιλογή του Αντώνη Σαμαρά στο πρόσωπο του Θ. Μηλίδη. Έχουν γνώση οι φύλακες Θεόφιλε!!!

-Επιχειρηματίας μου έλεγε χθες βράδυ την άποψή του για τους πολιτικούς. Χαρακτηριστικά είπε πως ούτε για εργάτες θα τους έπαιρνε στην δουλειά του. No comment.

-Η Μαρούλα κάνει κινήσεις ματ, μας διέψευσε όλους. Μπράβο της.