8 Δεκ 2010

Κύριε Μπαντοτάκη,...



Δημοσίευμα «ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ» στις 7-12-2010

Κύριε Μπαντοτάκη
Πρώτη φορά στα δεκαπέντε χρόνια λειτουργίας της εφημερίδας μας προσπαθώ να διαβάσω μία επιστολή αναγνώστη από την οποία δεν μπορώ να βγάλω κανένα, μα κανένα λογικό συμπέρασμα.

Προφανώς ο συγγραφέας της επιστολής που μας στείλατε ως δική σας, στην αγωνιώδη προσπάθειά του να διανθίσει το κείμενο του με πολλά κείμενα αρχαίων φιλοσόφων, για να δείξει το επίπεδο των δικών σας (;) γνώσεων, παρέλειψε την ουσία.

Σε κανένα σημείο της επιστολής του δεν απάντησε στα όσα εναντίον σας καταμαρτύρησα και στα μύρια όσα συζητάνε για σας όλοι οι Σερραίοι.

Αν νομίζετε όμως ότι θα γίνει το Ελεύθερο Βήμα και οι στήλες του «σκαλοπάτι» της όποιας πολιτικής σας (sic) ανέλιξης, πλανάστε πλάνην οικτράν.

Η σημερινή μου απάντηση είναι η τελευταία από το φύλλο της εφημερίδας μας, καθώς και η ιστορία και η προσωπικότητα του καθενός μας είναι γνωστή και από την «καλή» και από την «ανάποδη».

Καλό θα ήταν λοιπόν, αντί να κατηγορείτε όλους τους άλλους για το θεσμικό τους ρόλο, να απολογηθείτε εσείς για τον δικό σας εξωθεσμικό ρόλο.

Γιατί μόνιμα αυτός είναι ο ρόλος σας.

Πάντα από πίσω από τους όποιους «αφεντάδες» τους οποίους αφού εξαντλείται πολιτικά -και όχι μόνο-, μετά να βγαίνετε και να τους κατηγορείται.

Ανεξάρτητα αν αυτοί σας ευεργέτησαν για πολλά χρόνια και με διάφορους τρόπους.

Όσο για τις ερωτήσεις που στο τέλος μου απευθύνεις(και θεωρώ ότι είναι δικές σου) θα σου κάνω εγώ αντίστροφα την ίδια ερώτηση.

Αφού είχες τη δυνατότητα και την ικανότητα να κλείσεις με εννέα υποψήφιους το ψηφοδέλτιο του Μηλίδη γιατί δεν το έκανες από την αρχή και περίμενες την τελευταία ώρα;

Μήπως για να πάρεις τα «εύσημα»;

Μήπως γιατί ο στόχος σου δεν ήταν η στήριξη του κ. Μηλίδη, αλλά η ευκαιριακή ανέλιξη σου σε παράγοντα του συνδυασμού;

Ή μήπως περίμενες πρώτα τα όποια ανταλλάγματα;

Όσο για τον κουμπάρο μου τον κ. Στάγκο και την επίσκεψη του στο Άγιον Όρος θα μου επιτρέψεις να μην σου απαντήσω, γιατί δεν θεωρώ ότι το επίπεδο σου και οι γνώσεις σου μπορούν να σου επιτρέψουν να την καταλάβεις, πολύ δε περισσότερο να την αποδεχτείς.

Γι’ αυτό, λοιπόν, μη μου πολυψηλώνεσαι γιατί ψηλός δεν είσαι, και το χωριό σου είναι κοντά και ξέρω τίνος είσαι.

Απάντηση στο παραπάνω δημοσίευμα από τον Γ. Μπαντοτάκη

Αγαπητέ Θεμιστοκλή, γιε του Νεοκλή.
Σε είχα προειδοποιήσει έμμεσα ότι θα το μετανιώσεις αν μου διαθέσεις το πανάκριβο… σαλόνι της εφημερίδας σου. Να λοιπόν που πολύ σύντομα αποδείχθηκε το δεν είναι και τόσο Ελεύθερο το Βήμα της, μιας και μου στέρησες το δικαίωμα να συνεχίσω να απαντάω και εγώ με πολιτικά κείμενα Ελαφράς Βαρύτητας…
Έκανες αναφορά στον αείμνηστο πατέρα μου.
Μάθε λοιπόν πως τον έλεγαν Παναγιώτη. Αν και αγράμματος… δεν έκοψε όμως το όνομα του… ίσως γιατί είχε μεγάλο μποϊ… και είμαι πολύ περήφανος γι’ αυτό, καθώς και για το δικό μου…
Στο Βαλτερό δεν σε ξέρουν πολλοί, επειδή όμως καμία φορά βλέπουν και T.V Επιλογές, ίσως κάποιοι να γνωρίζουν την διαφήμιση από την οποία φαίνεται ότι έχει ανάγκη η εφημερίδα σου. Όχι η αφεντιά μου. Γι’ αυτό λοιπόν σε προσκαλώ μέσα απ’ αυτό όπως προ ημερών προσκάλεσα και τον Τσο(υ)μαρίδη.
Να λοιπόν η ευκαιρία να δουν την ιστορία και την προσωπικότητα μας από την «καλή» και την «ανάποδη» όλοι οι Σερραίοι. Θα πληρώσω εγώ τα έξοδα της διακαναλικής απ’ αυτά τα λίγα που μ’ άφησε ο πατέρας μου κι αύξησα με τον ιδρώτα του προσώπου μου, εκτελώντας το χρέος μου για την κοινωνική κινητικότητα που πρέπει να είναι ανοδική για να πάει ο τόπος μας μπροστά. Για το τελευταίο επιτρέπεται και η συνεργασία, όπως θα έλεγε και ο κ. Αθανάσιος Αραμπατζής.

Για την θέση σου ως προς τις γνώσεις μου πάνω σε κείμενα αρχαίων φιλοσόφων, συναινώ στο να πάρεις μαζί σου και τον συνεργάτη σου Η.Γ και αν νιώθει ανασφαλής, πες του να πάρει μαζί του και το γιο του που είναι καλός φιλόλογος.

Όσο για τα περί θεσμικών και εξωθεσμικών ρόλων και τα λουστραρισμένα… πλην όμως εκ του παρασκηνίου νιαουρίσματα… της καλοταϊσμένης σου… από πολιτική άποψη στήριξης γατούλας, πες στον φορο-κουφο-αοιδό της Τόλη, εδώ δεν είναι Κέρκυρα… Είναι Μπαλκάνια… με κάτοικο της πόλης των Σερρών, τον Μπαντοτάκη.

Για τα περί αχαριστίας της… που φωνάζει για βοήθεια και τους κόρακες που κοράκου μάτι δεν βγάζουν όταν δουν ότι κινδυνεύουν…, πες τους να έρθουν όλοι μαζί και αυτούς που υπηρέτησα…
Είναι ευκαιρία να δουν επιτέλους ΟΛΟΙ, ποιος, ΠΟΙΟΝ ανέδειξε και ΠΟΙΟΣ σε ΠΟΙΟΝ πρέπει να χρωστάει χάρη…

Στα περί Μηλίδη ακόμη δεν θα απαντήσω. Περιμένω να με καλέσει ο κουμπάρος σου(αν τον αφήσει η γατούλα σου…) στα όργανα. Για μένα, δεν έκλεισε ο φάκελος. Από εδώ και πέρα θ’ ανοίξει.

ΠΕΡΙΜΕΝΩ πρόσκληση επίδειξης για το ΠΟΙΟΣ-ΠΟΙΑΣ και τίνος επιστολές γράφει στα Ελληνικά ή στα Αρχαία.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ… που έλεγε κι ο Θόδωρος στο διαφημιστικό του… (το έπαιζε και ο Θόδωρος…) Για να διαπιστώσουν οι Σερραίοι, ποιοι τον ακολούθησαν και ποιοι την κοπάνησαν με ελαφρά πηδηματάκια… και τώρα ζητάνε και τα ρέστα.

Φωνάζει ο κλέφτης… να φοβηθεί ο νοικοκύρης.