8 Δεκ 2010

Μ. Κόλλια-Τσαρουχά: «Κακόβουλα σχόλια που δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια»


Απαντητική επιστολή με αιχμές



Η Σερραία βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά έστειλε επιστολή-απάντηση σε αναδημοσίευση παραπολιτικού σχολίου τοπικής εφημερίδας(δημοσίευση από γνωστή Πανελλαδική εφημερίδα) σχετικά με την συμμετοχή της στην Εξεταστική Επιτροπή της «SIEMENS».

Συγκεκριμένα στην επιστολή της η κ. Κόλλια αναφέρει:
«Κύριε Αραμπατζή,
Σε φύλλο της εφημερίδος σας, (Σάββατο/Κυριακή 4/5 Δεκεμβρίου 2010) καταχωρείτε ανυπόγραφα και αναδημοσιεύετε παραπολιτικό σχόλιο της εφημερίδος ‘Ελεύθερος Τύπος’ το οποίο απέστειλε αναγνώστης σας (μιας και ήθελε να το μοιραστεί μαζί σας, τα στοιχεία του οποίου είναι στη διάθεση σας), όπως γράφετε.

Η αναδημοσίευση αφορούσε ένα μέρος της τοποθέτησής μου στην ενημέρωση των συναδέλφων μελών της επιτροπής σχετικά με την αποστολή της Εξεταστικής Επιτροπής «για την διερεύνηση της υπόθεσης ‘SIEMENS’ στο σύνολό της, στην οποία συμμετείχα ως εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας στη Γερμανία, προκειμένου να ανακριθούν κορυφαία στελέχη της Γερμανικής Εταιρείας, ο κ. Σίκατσεκ, ο κ. Σόλμσεν αλλά και ο κ. Χριστοφοράκος, κατηγορούμενος στην Ελληνική Δικαιοσύνη.

Όπως έχω δεσμευτεί, θεωρώ υποχρέωσή μου να απαντώ εγγράφως σε κάθε σχόλιο ή αναδημοσίευση, η οποία με αφορά και δημοσιεύεται και στην εφημερίδα σας.

Καταρχάς σε ό,τι αφορά το τυπικό μέρος της αναδημοσίευσης, όπως καλά γνωρίζετε, οι τοποθετήσεις μας είναι επισήμως καταγεγραμμένες στα πρακτικά της επιτροπής και ως εκ τούτου είναι στη διάθεση του καθενός, που τον ενδιαφέρει η υπόθεση και η αλήθεια, να τα αναζητήσει.

Θα ήταν ασφαλέστερο και πιστεύω ότι θα ακολουθούσε τους κανόνες της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, τους οποίους ισχυρίζεστε ότι υπηρετείτε, να ρωτήσετε και τη θέση μου σχετικά με το όλο θέμα, όπως το έπραξαν και άλλες Σερραϊκές Εφημερίδες, που έλαβαν επίσης αυτή την ανώνυμη για όλους τους άλλους επιστολή αλλά επώνυμη κατά τα γραφόμενά σας για εσάς (και επομένως κατά την εκτίμησή μου ανεπιβεβαίωτη από μέρους σας για το υπαρκτό του προσώπου του αποστολέα). Θα διαπιστώνατε λοιπόν από τα επίσημα πρακτικά ότι το κακόβουλο σχόλιο στο δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου δεν ανταποκρίνεται στο ελάχιστο στα λεχθέντα από μένα στην Επιτροπή της Βουλής.

Σύμφωνα με τα επίσημα πρακτικά της Επιτροπής (Συνεδρίαση, 1 Νοεμβρίου και ώρα 15.06΄ υπό την προεδρία του Προέδρου κ. Ιωσήφ Βαλυράκη), καταθέτοντας την άποψή μου σε ενημέρωση των υπολοίπων μελών που δεν συμμετείχαν στην αποστολή της Γερμανίας, δηλώνω ότι το ταξίδι μας κατά ένα μεγάλο μέρος πέτυχε το στόχο του (πολύ επιτυχημένο - αυτό το οποίο αναδημοσιεύετε) και ακολουθεί η ανάλυση από μέρους μου αυτής της διαπίστωσης.

Σύμφωνα με τις προφορικές μου δηλώσεις λέω λοιπόν: «..γιατί συνειδητοποιήσαμε ότι SIEMENS ίσον Γερμανία με ό,τι αυτό συνεπάγεται...και είναι εκ του πονηρού όσοι θέλουν να απαξιώσουν το έργο αυτής της Επιτροπής, και πρέπει να συνεχιστεί και η εξέταση των υπολοίπων μαρτύρων στη Γερμανία...να εξωθήσουμε την ελληνική δικαιοσύνη να πράξη το αυτονόητο...να κάνει τη δουλειά της...την αγωνία που ζούμε όλους αυτούς τους μήνες, αλλά και τα σχόλια λοιδορίας απέναντί μας, τα δεχόμαστε και τα ανεχόμαστε μόνο και μόνο για να γίνει το αυτονόητο, για να πληρώσει η SIEMENS την Ελλάδα, αλλά βέβαια και τα πολιτικά πρόσωπα εκείνα που αποδείχθηκαν ή θα αποδειχθούν στο μέλλον.... η SIEMENS δηλαδή πρέπει να πληρώσει και στην Ελλάδα....»

Επί της ουσίας της υποθέσεως τώρα επισημαίνω ότι ολοκληρώνεται η συζήτηση στην Επιτροπή σχετικά με την σύνταξη του πορίσματος και στην οποία θα τοποθετηθούμε ως Νέα Δημοκρατία αλλά και εγώ ως μέλος της το επόμενο διάστημα.

Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι αναδημοσιεύσατε με ευκρινή μεγάλα γράμματα και μάλιστα υπογραμμισμένα το σχόλιο της εφημερίδας και του δήθεν ανώνυμου αναγνώστη που ήθελε να το μοιραστεί μαζί σας. Απορώ όμως πώς διέφυγε της προσοχής σας ότι είχε δημοσιευτεί την Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010 στην Εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος».

«Στη μικρή κοινωνία που ζούμε γνωριζόμαστε πολύ καλά μεταξύ μας»

«Κύριε Αραμπατζή,
Αν κάποιος θα ήθελε να μοιραστεί μαζί σας, ανώνυμα ή με ένα τυχαίο ή και ανύπαρκτο όνομα, το παρακάτω σχόλιο που γράφτηκε σε ένα αξιόλογο σερραϊκό blog και αναφέρει τα εξής: «Θανάση μου γιατί κόπηκε ξαφνικά το τροπάριο; Που είναι η Μαρία, οεο; Τι έγινε Αθανάσιε, χάσαμε την Μαρία ξαφνικά; Για την γραμματέα της Επιτροπής μιλάω, που κατά κόρον έγραφες ότι κρατούσε τα 100 ευρώ από τα 800... γιατί τώρα έπεσε πέπλο σιωπής; Ο σκοπός επετεύχθη, η διαφήμιση ήρθε, ο παράς έπεσε, η δημοσιογραφία νίκησε» αλήθεια θα το δημοσιεύατε ως έχει;
Στη μικρή κοινωνία που ζούμε γνωριζόμαστε πολύ καλά μεταξύ μας, από πού ήρθαμε και πως έφτασε ο καθένας εκεί που βρίσκεται.
Θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι είμαι προετοιμασμένη να υποστώ και πολύ χειρότερα. Ίσως αιτία να είναι η επιλογή μου και η δημόσια τοποθέτησή μου στην διαδικασία εκλογής του νέου Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, μιας και διαφοροποιήθηκα από την επιλογή και τη στήριξή σας στην κ. Ντόρα Μπακογιάννη - Μητσοτάκη. Ίσως το γεγονός ότι έχω καταφέρει να εκλέγομαι βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας χωρίς να την οφείλω σε γραμμάτια και ανοιχτές επιταγές σε όλους εκείνους που θέλουν να ποδηγετούν το πολιτικό σύστημα στις Σέρρες για ίδιον όφελος. Ίσως γιατί με την πολιτική μου στάση και συμπεριφορά στέλνω ένα μήνυμα, ότι μπορεί κάποιος να τα καταφέρει και να εκλεγεί υπηρετώντας το κοινό καλό μόνο με την έξωθεν καλή μαρτυρία, τη συνέπεια, την εργατικότητα, την ειλικρίνεια, και του λαού τον έπαινο, χωρίς να αναγκαστεί να καταφύγει σε δημοσιογραφικές ιδιοτελείς πρακτικές.

Στην ενδεκαετή κοινοβουλευτική μου θητεία πίστευα και πιστεύω ότι οι σχέσεις που αναπτύσσονται σε πολιτικό επίπεδο μεταξύ εμού και των δημοσιογράφων επιβάλλεται να είναι σχέσεις συνεργασίας, καλής πίστης και καλοπροαίρετης κριτικής και αυτό το έχω πετύχει σε μεγάλο βαθμό
Η όποια αντιπαράθεση που επιτρέπω στον εαυτό είναι μόνο σε πολιτικό επίπεδο.
Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής, που οι συμπολίτες μου με ανέδειξαν ως την πρώτη Σερραία βουλευτή του Νομού Σερρών. Είμαι ευτυχής που μετά από πρόταση του πρώην Πρωθυπουργού κ. Καραμανλή διετέλεσα Πρόεδρος Διαρκούς Μόνιμης Επιτροπής της Βουλής των Ελλήνων, αξίωμα που κανείς άλλος Σερραίος βουλευτής δεν έχει καταλάβει μέχρι σήμερα, Πρόεδρος Εδικής Επιτροπής Ισότητας και Δικαιωμάτων του Ανθρώπου Είμαι βαθύτατα συγκινημένη από το γεγονός ότι σε αυτή τη διαδικασία εκλογής μου τιμήθηκα και από συναδέλφους και άλλων κομμάτων, γεγονός σπάνιο στην κοινοβουλευτική μας εμπειρία, όπως επίσης και από το γεγονός ότι επιλέχθηκα περισσότερες φορές από οποιοδήποτε Σερραίο συνάδελφο μου στη Νέα Δημοκρατία, έως σήμερα, να υποστηρίξω ως εισηγήτρια νομοσχέδια».

«Δεν θα υποχωρήσω ούτε βήμα από τις αρχές που μου δίδαξαν οι γονείς μου και απαιτούν οι πολίτες»
«Σήμερα προσπαθώ με τις όποιες δυνάμεις μου να σταθώ αντάξια της εμπιστοσύνης του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Σαμαρά, που μετά από δική του πρόταση συμμετέχω ως μέλος της Εξεταστικής Επιτροπής για την Siemens, αλλά και να ανταποκριθώ αποτελεσματικά στις απαιτήσεις της αποστολής μου ως Γραμματέα Κοινωνικής Συνοχής και Αλληλεγγύης της Νέας Δημοκρατίας. Και ίσως να μην το πληροφορηθήκατε αλλά την προηγούμενη εβδομάδα για πρώτη φορά ορίστηκα Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας στη συζήτηση σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Οι δράσεις, οι πρωτοβουλίες μου, η πολιτική μου συμπεριφορά, όπως και αυτή η επιστολή, καθημερινά αξιολογούνται από την κοινωνία και τους πολίτες. Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου δίνω καθημερινά τον προσωπικό μου αγώνα, να τιμήσω την επιλογή των συμπολιτών μου σε όλα τα δυνατά πολιτικά επίπεδα.

Και σε καμία περίπτωση δεν θα υποχωρήσω ούτε βήμα από τις αρχές που μου δίδαξαν οι γονείς μου και απαιτούν οι πολίτες, όσο κακόβουλες επιθέσεις από οποιαδήποτε πλευρά και αν δέχομαι».