24 Νοε 2010

Κρίμα γιατί ορισμένα...


Κρίμα γιατί ορισμένα πράγματα τα θεωρώ πολύ σημαντικά στην ζωή ενός πολιτικού, αγαπητε Ευγένιε. Ποτέ δεν με αναζήτησες τηλεφωνικά, δεν είχα και δεν θα έχω ποτέ λόγο να μην σου απαντησω. Αν δεν πρόλαβα ν’ απαντήσω ή να σηκώσω το τηλέφωνο, λυπάμαι πολύ. Και για την απειλή που εκτόξευσες, η «αλεπού χάνει το μαλλί της αλλά όχι τα χούγια της…»

Αγαπητή μου Πέπη, η «αλέπα της πολιτικής σκέψης» όπως σε αποκαλεί κοινός μας φίλος. Εγώ ξέρω ότι πάντα ήσουν ειλικρινής μαζί μου. Κάτι όμως σε ώθησε το τελευταίο διάστημα να μην έχεις την ειλικρίνεια μαζί μου αυτήν που είχες πάντα.
Πάντως συγχαρητήρια για την πρόβλεψή σου σε ανύποπτο χρόνο και για το ποιος θα είναι ο αντιπεριφερειάρχης και ποιος θα είναι ο νέος δήμαρχος μας.

Τι ωραία παρέα η χθεσινή στον πρωινό καφέ στο People. Μπελογιάννης, Ζλάτκος, Μαρμαρέλης Γ., Σολούγκας, όλα παιδιά για … φίλημα…

Θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς για τα σχόλια τους για την στήλη της τηλεκριτικής, ακόμη και αυτόν που με πολύ εμπάθεια βγάζει τα κόμπλεξ του στο πρόσωπό μου. Η διαφορά είναι ότι εγώ υπογράφω όλα όσα γράφω, ενώ εσύ ρε φίλε κρύβεσαι στην ανωνυμία σου σαν αρουραίος.

Α!!! ρε Μπαντοτάκη τι σου έμελλε να πάθεις. Βαριά η μοναξιά όπως λέει ο σοφός λαός. Αρχίζει να μας λείπει η θετική διαστροφή που έχεις στην πολιτική σου σκέψη. Κάνε κάτι…

Συμφωνώ και επ’ αυξάνω με την άποψη κοινού φίλου μας ότι ο Δημήτρης Γκολέμης είναι το μέλλον της Ν.Δ. στο νομό και σε καμία περίπτωση δεν γλυκοκοιτάζει την Ντόρα, όπως ο Νέστορας στο χθεσινό φύλλο επεσήμανε μια κατασκευασμένη περιρέουσα ατμόσφαιρα που πήγαινε να περάσει.

Συνάντησα τον Κώστα Σιάκα χθες σε εκκοκκιστήριο όταν παρέδιδε την παραγωγή του. Τον είδα κουρασμένο, αξύριστο ίσως και απογοητευμένο. Καλόκαρδος όμως όπως πάντα. Τα είπαμε στο πόδι για όση ώρα μοιραστήκαμε από ένα σάντουιτς από την παρακείμενη καντίνα.

Η κουβέντα φυσικά, που αλλού; Στην αναμενόμενη εκλογή του που δεν ήρθε τελικά και το «πατατράκ» του συνδυασμού του Θ. Μηλίδη. Μου είπε πάρα πολλά για το παρασκήνιο των εκλογών. Όταν τον ρώτησα αν μπορώ να τα γράψω μου είπε αυτολεξί «να ρωτήσω πρώτα τον διευθυντή μου»,(έτσι αποκαλεί τον κ. Γιώργο Μπαντοτάκη).
Σε παρατήρησή μου γιατί τον ρωτάει αφού διαλύθηκε η ομάδα των δέκα, μου είπε: «την διαλύσαμε, αλλά μεσ’ την καρδιά μου για μένα αυτός είναι ακόμα αρχηγός μας».

Σεβόμενος την απάντηση του συμπαθή κ. Σιάκα, τηλεφώνησα στον Γιώργο Μπαντοτάκη. Ζήτησα να μου επιβεβαιώσει αν αληθεύουν αυτά που μου είπε ο κ. Σιάκας. Μου απάντησε: «Δεν είναι μόνο αυτά που φταίνε για την μη εκλογή του Θόδωρου. Αυτά είναι η παρανυχίδα… θα μιλήσω όταν πρέπει. Περιμένω να δω τι θα ειπωθεί σα θεσμικά όργανα. Αυτή τη φορά θα μιλήσω και γω. Δεν το έκανα ποτέ και εν γνώσει μου άκουγα πορίσματα τα οποία απείχαν πολλά χιλιόμετρα απ’ την πραγματικότητα».

Σε ερώτησή μου αν θα πάει στο νεοϊδρυθέν κόμμα της Ντόρας Μπακογιάννη μου είπε:»Νίκο είσαι από τους λίγους για να μην πω ο μοναδικός δημοσιογράφος που γνωρίζει καλά τα του χώρου μας… Δεν έπρεπε να μου κάνεις τέτοια ερώτηση. Την ξέρεις την απάντηση.

Αφού μ’ ευχαρίστησε ευγενικά για το of the record του συμπαθή κατά τ’ άλλα, πλην όμως όχι επαγγελματία κ. Σιάκα, μου αρνήθηκε «επαγγελματικά» και την αποκλειστικότητα των αποκαλύψεων λέγοντας μου «θα τα πω στον γιο σου τον Ντάνι για να πιάσουν και τόπο… αφού με την νέα χρονιά θα είναι κοντά στον πρόεδρο…»